• Het seizoen 2019-2020 ging door de Coronamaatregelen helemaal op een hoop. Vanaf half maart werd er niet meer gevoetbald en getraind. Een paar weken later werden alle competities helemaal gestopt. Gelukkig waren trainingen voor de jeugd vanaf eind april weer mogelijk. Maar vorig seizoen was een seizoen zoals we dat nog nooit hebben meegemaakt.

Behalve dat er geen wedstrijden en trainingen meer waren, moest ook onze kantine dicht blijven in de laatste maanden van het seizoen. Dat betekende dus fors minder inkomsten voor onze club. Gelukkig hadden we een financiële meevaller en hebben we gebruik kunnen maken van een deel van de ondersteuningsmaatregelen van de overheid. Daarmee konden we de financiële tegenvaller deels dempen. Doordat WSV al sinds jaar en dag een stabiel en gezond financieel beleid voert, komen we financieel gezien niet meteen in grote problemen. Maar onze penningmeester heeft wel een aantal financiële puzzels te kraken gedurende de coronacrisis.

Lees hier het volledige jaarverslag 2019-2020